Welcome to City-Data.com Forum!
U.S. CitiesCity-Data Forum Index
Go Back   City-Data Forum > General Forums > Entertainment and Arts > Music
 [Register]
Please register to participate in our discussions with 2 million other members - it's free and quick! Some forums can only be seen by registered members. After you create your account, you'll be able to customize options and access all our 15,000 new posts/day with fewer ads.
View detailed profile (Advanced) or search
site with Google Custom Search

Search Forums  (Advanced)
Reply Start New Thread
 
Old 07-11-2009, 03:03 PM
 
Location: West Paris
10,261 posts, read 12,511,724 times
Reputation: 24470

Advertisements

Hello

I d'like to know the words of this song
Rene et Angela :" i love you more" 1981
Does anyone can help me .' i'm french and don't speak english fluently)
Thanks.

YouTube - Rene & Angela - I Love You More (1981)
Reply With Quote Quick reply to this message

 
Old 07-11-2009, 03:14 PM
 
Location: Matthews, NC
14,688 posts, read 26,617,537 times
Reputation: 14409
Here is a link to lyrics. In English, though:

Angela Winbush - I Love You More Lyrics
Reply With Quote Quick reply to this message
 
Old 07-11-2009, 03:19 PM
 
Location: Near the Rincons
263 posts, read 251,178 times
Reputation: 159
Here you go Straight from the tower of Babelfish! Nous haven' ; t même commencé et it' ; s presque l'extrémité Nous ne l'avons jamais parlée au-dessus du fait que nous n'avons jamais dit n'importe quoi Deux de la même chose assortit un peu des pensées de dissimulation Car le petit entretien baisse loin le silence est maladroit Vous savez à peine même moi et I' ; m commençant à prouver que je vous connais à peine même mais moi aiment ce que je sais Je veux parler de lui mais je tremble dans ma peau It' ; poussée de ll seulement vous plus loin dans prendre des décisions Vous voulez m'aimer mais vous êtes probablement irrésolu L'intérieur de voix est toujours exact qui est pourquoi le silence maladroit n'allant pas risquer de vous perdre Ce qui est pourquoi I' ; m n'allant jamais vous courtiser-oo [Choeur] Je pense je t'aime davantage, Que vous aimez-moi Bien qu'I' ; m jamais sure et peut-être je devrais vouloir être aveugle que je pense je t'aime davantage, Que vous aimez-moi Puisque ceci croise même mon esprit Tous autres jour et you' ; d n'ont pas regardé deux fois La plaisanterie est allée avec mon rouleau des matrices Purement par une chance je me suis produit sur le sentiment Vraiment confiant autour de l'endroit et des personnes Vous avez attrapé un no-hitter frappant les courses de gain Je ne suis jamais un gagnant, I' ; m un type seul Excitation temporaire comme un homme pendant un moment Jusqu'à ce que vous réalisiez je peux agir comme un enfant L'optimisme éternel m'incite penser Cela qui agit sur votre Institut central des statistiques aiment ceci Pourrait me mener apprendre un secret Mais I don' ; t savent vraiment Ou pourquoi je pense ainsi It' ; s juste une bonne sensation Les sensations sont toujours exactes cependant [Choeur] J'ai dessiné un schéma de vous après que la fois passée je vous aie vu Je ne me suis jamais senti pour dessiner une image comme cela avant Je me suis renseigné beaucoup sur me dessinant tout le matin Il a été absolument chié, I' ; m terrible au schéma [Choeur] x 2
Reply With Quote Quick reply to this message
 
Old 07-11-2009, 03:49 PM
 
Location: West Paris
10,261 posts, read 12,511,724 times
Reputation: 24470
Quote:
Originally Posted by HoneyLamb View Post
Here you go Straight from the tower of Babelfish! Nous haven' ; t même commencé et it' ; s presque l'extrémité Nous ne l'avons jamais parlée au-dessus du fait que nous n'avons jamais dit n'importe quoi Deux de la même chose assortit un peu des pensées de dissimulation Car le petit entretien baisse loin le silence est maladroit Vous savez à peine même moi et I' ; m commençant à prouver que je vous connais à peine même mais moi aiment ce que je sais Je veux parler de lui mais je tremble dans ma peau It' ; poussée de ll seulement vous plus loin dans prendre des décisions Vous voulez m'aimer mais vous êtes probablement irrésolu L'intérieur de voix est toujours exact qui est pourquoi le silence maladroit n'allant pas risquer de vous perdre Ce qui est pourquoi I' ; m n'allant jamais vous courtiser-oo [Choeur] Je pense je t'aime davantage, Que vous aimez-moi Bien qu'I' ; m jamais sure et peut-être je devrais vouloir être aveugle que je pense je t'aime davantage, Que vous aimez-moi Puisque ceci croise même mon esprit Tous autres jour et you' ; d n'ont pas regardé deux fois La plaisanterie est allée avec mon rouleau des matrices Purement par une chance je me suis produit sur le sentiment Vraiment confiant autour de l'endroit et des personnes Vous avez attrapé un no-hitter frappant les courses de gain Je ne suis jamais un gagnant, I' ; m un type seul Excitation temporaire comme un homme pendant un moment Jusqu'à ce que vous réalisiez je peux agir comme un enfant L'optimisme éternel m'incite penser Cela qui agit sur votre Institut central des statistiques aiment ceci Pourrait me mener apprendre un secret Mais I don' ; t savent vraiment Ou pourquoi je pense ainsi It' ; s juste une bonne sensation Les sensations sont toujours exactes cependant [Choeur] J'ai dessiné un schéma de vous après que la fois passée je vous aie vu Je ne me suis jamais senti pour dessiner une image comme cela avant Je me suis renseigné beaucoup sur me dessinant tout le matin Il a été absolument chié, I' ; m terrible au schéma [Choeur] x 2

Great !!!!! it's nice,but i'm aking the words at english
Reply With Quote Quick reply to this message
 
Old 07-11-2009, 03:50 PM
 
Location: West Paris
10,261 posts, read 12,511,724 times
Reputation: 24470
Quote:
Originally Posted by bs13690 View Post
Here is a link to lyrics. In English, though:

Angela Winbush - I Love You More Lyrics

Thanks for posting i love that song really
Reply With Quote Quick reply to this message
 
Old 07-11-2009, 05:43 PM
 
Location: Near the Rincons
263 posts, read 251,178 times
Reputation: 159
Oh sorry! You did not state that! Post #2 provided you the English lyrics, previously. However, you did state you weren't fluent in English, so, I assumed you wanted the French lyrics. My bad!

Last edited by HoneyLamb; 07-11-2009 at 05:55 PM..
Reply With Quote Quick reply to this message
 
Old 07-12-2009, 01:45 PM
 
Location: West Paris
10,261 posts, read 12,511,724 times
Reputation: 24470
Quote:
Originally Posted by HoneyLamb View Post
Oh sorry! You did not state that! Post #2 provided you the English lyrics, previously. However, you did state you weren't fluent in English, so, I assumed you wanted the French lyrics. My bad!
It doesn't matter.Still thanks.Anyway,it's always nice to read french on this forum
Reply With Quote Quick reply to this message
 
Old 07-12-2009, 07:26 PM
 
Location: Near the Rincons
263 posts, read 251,178 times
Reputation: 159
Merci. Ayez un beau jour. Miel. YouTube - Edith Piaf - La Vie En Rose
Reply With Quote Quick reply to this message
 
Old 07-12-2009, 07:35 PM
 
Location: Near the Rincons
263 posts, read 251,178 times
Reputation: 159
Votre d'expression anglaise obtient meilleur et meilleur toute l'heure. Clin d'oeil

Last edited by HoneyLamb; 07-12-2009 at 08:43 PM..
Reply With Quote Quick reply to this message
 
Old 07-13-2009, 12:21 PM
 
Location: West Paris
10,261 posts, read 12,511,724 times
Reputation: 24470
Quote:
Originally Posted by HoneyLamb View Post
Merci. Ayez un beau jour. Miel.
YouTube - Edith Piaf - La Vie En Rose

Thanks....A connoisseur



YouTube - Edith Piaf L'Hymne Ã* l'amour
Have a nice day
Reply With Quote Quick reply to this message
Please register to post and access all features of our very popular forum. It is free and quick. Over $68,000 in prizes has already been given out to active posters on our forum. Additional giveaways are planned.

Detailed information about all U.S. cities, counties, and zip codes on our site: City-data.com.


Reply
Please update this thread with any new information or opinions. This open thread is still read by thousands of people, so we encourage all additional points of view.

Quick Reply
Message:


Over $104,000 in prizes was already given out to active posters on our forum and additional giveaways are planned!

Go Back   City-Data Forum > General Forums > Entertainment and Arts > Music

All times are GMT -6. The time now is 03:07 AM.

© 2005-2024, Advameg, Inc. · Please obey Forum Rules · Terms of Use and Privacy Policy · Bug Bounty

City-Data.com - Contact Us - Archive 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 - Top